She's back and married!

Hejsan alla sötnosar! FÖRLÅT för otroligt dålig uppdatering, jag har inte pallat bara plus att jag har glömt bort men det ska det bli ändring på nu ju, det gillar vi right? OFC att ni diggar det, dock har inte statistiken sjunkit vilket som är sjukt bra ju! Jag tror att jag kanske vill börja blogga på devote.se men det är ju bara ett kanske för jag förstår ingenting där. Tänkte lägga in massor av bilder från Skåne sen i eftermiddag också.

Tänkte informera er vad som händer snart, jo på friluftsdagen den 25/3 så bär det av till Kungsberget, SKIT härligt och otroligt kul ellerhur? Jag bara älskar att åka skidor, det är så härligt. Jag ska dock inte ha skidor men nästan, jag ska ha snowblades och för er som inte vet vad det är så är det som korta slalom skidor. Tycker att dom är mycket roligare att åka med! Ja så det är den ganska stora händelsen.

Imorgon så ska jag jobba, suck.. men what a fuck, skit samma jag kommer tjäna pengar och jag tycker att det är ganska roligt också men det blir jobbigt efter ett tag att gå runt hela tiden och inte sitta i 8 timmar.

Men aja, nu är det lunch och efter rasten så ska jag göra en Skåne update!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0