Monday at school!

Hello bitches! Jag sitter nu här i skolan och har livsmedelskunskap (-.-).. låter skit kul right? Nej det kan jag säga att det absolut inte är. Efter lunch så blir det Hotell A och jag hoppas att det är lite roligare iallafall.
Jag sitter och lyssnar på Anna Bergendahl och hennes helt underbara röst, hon är tung när det gäller musik alltså. De flesta av er hörde henne på Melodifestivalen och hon VANN, precis som jag ville. Hon kommer göra så otroligt bra ifrån sig på Eurovision song contest. Älskar den låten som hon framförde. Men ett inlägg om henne kommer snart.

Som några av er kanske redan vet så ska jag söka till Idol 2010 (om jag vågar). Jag är så otroligt rädd för att sjunga framför folk, men jag har intalat mig själv att om jag kan sjunga framför den juryn så kan jag sjunga framför vem som helst och hur många som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0