Unwritten

Miranda is back on track. Har suttit och kollat på The Hills hela dagen efter skolan, kollade via USA's sida så jag kan se alla avsnitt som inte vi segisar i Sverige gör. MEn vafan som om det gör något att det inte är någon text. Så nu har jag kollat klart på alla avsnitt från senaste säsongen. Säsong 5 alltså. Man vill verkligen att det bara ska vara Justin och Audrina men så blir det ju inte direkt. Den där Kirsten asså, haha player på hög nivå. Tänker inte avslöja för er som inte sätt. Längtar tills säsong 6 kommer, haha snacka om att följa ett program. Aja om 10 minuter är det Paradise Hotel, dubbelavsnitt. Ska vi se va snuskiskarna gör idag, haha alltså man behöver inte ens göra en parodi på den serien.
Juste btw, idag när vi skulle hacka lök så använde vi dom sylvassa filéknivarna, och tror ni jag skär mig? Yes, och det var inte lite, jag filéade nästan hela fingertoppen. Och när jag sa "aj" så fick jag något ryck och liksom slängde upp handen och det skvätter blod över hela min kocktröja? Hela vänster armen på den är blodig och jag fick gå upp till skolsyrran. Det gör skit ont nu också .. ¨/
Så nu har jag värsta bandaget runt hela jävla fingret och fuck vad jag hatar när man stöter till det eller råkar trycka för hårt. Aja det läker snabbt hoppas jag!
Ni som inte kollar på The Hills, fan börja följ det. Det är verkligen skit bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0