Today

Yes, det här var min dag idag. Först hade vi då en basic skoldag, vi hade redovisning i spanskan och vi fick smaka på massor av sydamerikanska rätter och sådan, det var lite små mysigt faktiskt haha jääätte. Anyway, efter det så åkte jag, Amanda och Ami hem till mig för att hämta en lur Amanda ska köpa av mig på avbetalning. Så hon är skit glad över den, så det känns ju bra att hon har en bra fungarande och framförallt snygg telefon nu + bra batteri och 8 gigs minne. Vi alla tog en varsin kopp varm choklad och sedan började vi röra oss mot stan för att åka och shoppa lite. Det första vi gick in på var Åhléns för att Ami skulle köpa foundation, och eftersom vi var där inne vid sminket så passade jag på att piffa upp Amanda lite för hon kände sig tydligen så osnygg. Så då fixade jag en tuff frilla på henne och en tung sminkning, lite snabbt sådär. Ni kan se på första bilden lite på sminkningen runt hennes ögon, ganska nice va? Sedan blev det på med rött läppstift på henne stora jävla läppar. Och gissa vad som händer, så fort vi går ut från Åhléns så är det värsta importerna runt 20+ ålder som börjar snack. "Ursäkta, du är jätte söt!" Sedan så fortsätter vi att gå och då kommer det en kille springandes efter oss (stalker) och han springer fram och frågar oss "can I join your company" och självklart svarar vi nej och försöker gå raskt därifrån. Sedan står vi ovanför "plattan" ungefär och så kommer han dit iallafall. Då säger Amanda "why are you following us? och då börjar han säga för att han tycker att vi är vackra men att han har fastnat för Amandas läppar och så helt plötsligt så börjar snubben sjunga :|.. "..your red lips are so beautiful and i want you to be mine" (observera att han sjöng ett tag, och jag filmade det..) och gissa vad Amanda säger då, "I don't think so" och där dog jag. Jag och Ami grinar av skratt, alltså den där snubben kan inte ha varit den vassaste kniven i lådan om man säger så. Ja, jag har inte så mycket mer att säga. Skriver väl om typ 10 min igen haha. Ska visa lite outfit bilder från idag, det kanske ni vill se? Haha whatever som om jag bryr mig om vad ni vill se och inte vill se, ni får se det oavsett om ni vill eller inte. Vi var ett jävligt bra tag i stan också, var hemma kvart över 8. Men jag köpte inte direkt något. Typ lite kedjor och sådant till mina kläder, ska köpa mer kedjor och sådant sen så jag äntligen kan få pyssla lite. Men nu slutar jag där, skriver snart igen, puss!






Och så avslutar vid med en otroligt gullig bild på mig -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0