Sweet dreams

Nu är Miranda ruskigt trött så hon tänker gå och lägga sig nu. Diggar ni mina pärlplattor jag gjorde igår eller? Tycker att jag är lite små grym faktiskt, vad?`.. när man har tråkigt så har man och då gör man det bästa för stunden och jag beslutade mig för att göra mina pärlplattor haha. Skulle inte min Hello Kitty platta passa som ett halsband, lite G sådär haha. Eller, cute ha? Nu ska jag ta mitt glas Oboy och dricka upp det, ääälskar oboy. Det är mysigt att dricka ju. Aja nu ska jag ta och lägga mig så jag får sova ett tag inatt iallafall. Sov två timmar från igår natt till idag, och så har jag tränat sönder mig så jag är ganska slutkörd om man säger så. Godnatt och njut av mina ego/ful-bilder. Puss! Ps, hittade någon töntig rap/godnatt sång haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0