Svart Beetle Cab (Bubblan)

Denna bil ska bli min första bil. Min, min bil! Antingen en svart eller vit,
helst en svart. Den är så söt, smart och liten. Kolla den är ju sjuk fin?
Men i flera år har jag velat haft en bubbla, det har alltid varit min drömbil.
Det är skit många som vill ha värsta feta bilarna, visst det skulle ju inte sitta fel
men den här är random söt tjejbil som alltid har funnits i min hjärna. Plus att
den inte alls är så dyr för en bil, mellan 45.000 - 130.000:- och det är inte mycket!
Svart cab med beige "skinn" klädsel, my dream! Men det skulle funka bra med vanligt tak också!
Vad tycker ni? Volkswagen New Beetle Convertible Black



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0