Skolan

Tja tja! Hann inte skriva igår kväll, så jag tar initiativet idag istället och skriver. För er som inte vet, ni nya läsare till exempel så ska jag praktisera efter påsk. Och ni som bor i Årsta så vet ni ju självklart vart Hjälmaren ligger någonstans. Där ska iallafall jag och Amanda praktisera. En ganska härlig restaurang faktiskt men det är många fyllskallar faktiskt, vilket som inte är bra. Men what a hell, som om det spelar någon roll. Vi har svenska nu också, men den börjar inte förens om en kvart. Vi hade mentorstid nydligen, snackade lite om vart vi skulle sitta och att vi "alltid ska sitta på våra platser", sure like that would happend. Det kanske funkar en dag men sedan blir det kaos. Ska sluta skriva nu för jag har inte så mycket mer att skriva längre, jag kommer bara skriva massa otroligt onödiga saker då. Haha men det gör jag iallafall också, men ååh fuck. Tjadå, puss!

PS. ska hålla tal inför några i klassen (nervositet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0