Seg kväll - CHANGE

Seg kväll eller vad? Har bara haft mitt arsle i stortsett på soffan hela dagen och det känns fan inte bra. Dock är det bra att jag tar det lugnt för jag är skit sjuk. Men jag får fan ångest att inte röra mig på så lång tid och med det kompenserar jag med att gå till gymet imorgon. Heron City here i come, S.A.T.S! Ska bränna massa kalorier på det där jävla rullbandet! Det kanske inte är så bra att träna när jag är så sjuk men jag ska tvinga mamma att låta mig gå dit för jag måste träna. Mitt årskort där tar faktiskt slut i mars någongång så jag har inte så mycket kvar. Måste visa att jag ska träna arslet av mig! Så får det bli! Skriver innan jag lägger mig, ska ta mig lite grönt te nu igen. Jah Bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0