Paint

Hello cutiepies! Sitter här i soffan och kollar på 2 and a halv men, haha jag tycker det är så roligt. Det är fan inte så många som gillar seriekomedier? Jag älskar det, men då måste dom vara bra och inte någon jävla b-serie. Mixtrar lite med bilder och sånt där just nu, haha jag tycker det är skit kul att sitta och hålla på med bilder, skuggor, filmer, färger och sånt. Men grejen är ju att jag har inte det där jävla Photoshop så jag gör mina egna grejer. Paint och sånt haha? Man får använda det man kan och jag tycker det funkar helt okej. Ja, jag har inte så mycket mer att säga än att jag ska städa mitt rum och ta en varm skön dusch. Fräscha upp mig lite, you know what girls love to! Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0