P Square

Tja alla! Va har hänt i helgen? Själv har jag varit med min bff, vi har alltid lika kul även när vi har tråkigt asså haha. Vi var fett uppklädda igår, jag hade min charlie chapplin hatt och mina otroligt fina klackskor. Kände mig lite vacker då faktiskt, tog aldrig någon bild så ni fick se men nästa gång. Igår var jag och Amanda i Sätra hos Peter, vi hade lite kul då och då sen blev det tråkigt sen blev det roligt ja ni vet hur det är. Jag har börjat använda mina skinnjackor igen för att det är inte lika kallt längre, asså man känner sig så otroligt klumpig i min feta Goose. Dock så älskar jag pälsen på den.

Jag har fastnat för P Square's låtar, dom är grymma! Big love till P Square. Igår så var det typ bara dom som spelades från min ipod haha, jag är alltid fett efter när det gäller musik och ibland fett före. Men de är ju de gamla låtarna som är absolut bäst right? Det tycker jag iallafall! Aja jag har inte så mycket mer att säga, jag lovar att uppdatera mer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0