Nu känner Miranda sig såhär..


(gäspade faktiskt påriktigt på bilden, konstigt nog)
ni vet ju hur otroligt snygg man är när man gäspar


En slängkyss till er läsare, för nu ska jag fanimej lägga mig och sova. För jag ska upp tidigt för att hoppa in i duschen på morgonen och sedan blir det en tripp till schuuulan. Men nu ska jag kolla klart på Scrubs och ni får ha det så bra och hoppas ni har en god nattsömn, puss!

Ps. Något bra sätt att få bort hicka? Det har kommit och gått hicka hela dagen, började hicka på lunchen och sen slutade det ibland men sen börjar det hela tiden igen och nu har jag fått den igen, precis inte sleeptime.. -.- Just my luck. Aja goodnight!


(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0