No es amor

Tja mina lovers. Sitter i min soffa nu, som vanligt dom här senaste dagarna. Men så funkar det när man är en sjukling, men jag börjar bli bättre faktiskt. Har dock inte hostat så mycket, vilket som är positivit. Har två stycken katter bredvid mig nu och då menar jag faktist djuren. Mina gullungar, zacke & tara och dom älskar mig så otroligt (?) haha lr inte. Men tara diggar mig och det märker man, men zacke tycker att jag är jobbig. Han är så töntig! Haha ni är nog fett intresserade nu, not men jag var tvungen att berätta det bara. Jag sitter och lyssnar igenom massa gamla låtar och kollar på gamla bilder. Tänk vad mycket minnen man är med om i livet, många bra och många jobbiga. Men jag är glad för dom som finns för mig för varje steg jag tar. Jag är faktiskt glad även för dom som funnits vid mig förut men inte längre vilket som inte känns lika mysigt. Men jag har två babys och ni vet vilka ni är förfan. Bjuder på en gammal låt haha från förr, väääldigt förr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0