Mirandas smycken

Ja juste! Jag höll alltid på med smycken förut, gjorde massvis av dom. Jag funtar faktiskt på att börja med det igen, för det är riktigt kul. Jag älskar att hålla på att pilla med smycken, jag var en riktig pysslare när jag var liten. Så jag kanske ska ta och röra mitt arlse mot Panduro någongång, eller vad säger ni? Jag har alltid älskat smycken, och om jag börjar göra smycken igen så kanske jag ska göra dom där väldigt populära "lår- och handsmyckerna" ? Tror att jag kan göra det till mig själv och även kanske sälja vidare. Tror att det är många vänner som vill ha och sånt, så det blir ju kul. Ska jag börja med mina smycken igen eller?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0