Miranda Zabel

Hellu! Sitter här i soffan nu och pluggar järnet. Jag kollar lite på kläder som ni kanske har märkt haha, jag kollade på lite bilder på Amber Rose. Älskar bokstavligen hennes stil, hon är grym ju. Haha, ny stil icon. Jag har tränat så otroligt idag, imorgon kommer jag att hata mina muskler för dom kommer skrika av värk. Usch hatar träningsvärk haha, men aja det går över. Ska träna imorgon igen, fan man måste ju ösa på nu right? Nu innan sommaren så man har den snygga ideal kroppen med favorit bikinin! Ska till min storebror nästa helg med Amanda, ska träffa lilla Charlie. Åh, kan knappt bärja mig.. jag undrar verkligen hur han ser ut! Jag är ju som sagt återigen faster, haha och vems idé var "Charlie" JO.. det var MIN idé och nu heter han det. Haha har ju sagt det tidigare men det är fan lite coolt tycker jag.

Min söta lilla kisse ligger bredvid mig nu och sover som en stock, den lilla pluppan. Hon har dock börjat löpa och hon jamar HELA tiden och det är inte så lätt att ignorera om man säger så för hon skriker fan. Äntligen så har hon somnat och håller sin käft.

Sitter även och lyssnar på Spotify och jag hatar denna fucking reklam, usch för den reklamen. "läs mer på spotify.com" bla bla bla.. skit jobbigt. Min mamma har ju ioförsej Spotify Premium så där är det ingen reklam och bättre ljud men jag pallar inte betala 90 :-/månad för Spotify. Skit onödigt tycker jag. Men jag har faktiskt inte så mycket mer att säga till er. Ni får ha det bäst, skriver lite innan jag lägger mig eller ganska snart. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0