Massor..

Det jag hunnit med idag:
*
Svenska uppgiften på en lektion
*Spanskan
*Åka till Globen för jobbintervju
*Träffat Pappa, Robban och Biño med mamma
*Klarat jobbintervju
*Fikat på Ben & Jerrys med mamma
*Solat en 30 minutare
*Åkt hem och diskat
*Skriva detta inlägg

Sitter nu i soffan och ni ser vad jag i stortsett gjort hela dagen idag. Sitter och väntar på att min morfar ska komma och vi ska äta middag som vi gör en gång vart annan vecka typ eller oftare. Vi ska käka indisk mat (mmmm, indiaa). Woho imorgon bär det av till min storebror, vi ska möta upp honom på Östermalmstorg så kör vi upp mot Norrtälje. Så ska vi vara där hela helgen och jag kommer hem på söndag. Ska få träffa min lilla tjocka brorson Charlie. Längtar efter att få se pluppen, då är man faster igen va. Haha nu är jag faster åt tre stycken små snorungar, haha nej alla är inte småttingar. Eller jo, i princip alla, det är Liam som är 7-8 år, Linuz som är 3 och Charlie som är några veckor.
Ami, Amanda och Kattis har tjatat på mig hela dagen om att jag ska sjunga men jag vågar verkligen inte. Man måste fan vara i rätt mode, det måste vara tyst och bara lite musik seeen funkar det att sjunga. Jag måste fan bli mer självsäker, jag är otroligt feg när det gäller att sjunga framför folk. Min mamma har knappt hört mig sjunga, bara lite. Sen är det då också min gamla musik lärare. Jag måste båga sjunga framför folk, men det kommer det kommer.

På tal om musiklärare. Min förra musik lärare Björn, som jag verkligen älskade när jag var liten. Jag hade alltid honom under nästan hela min skoltid på Sturebyskolan. Jag gick ändå där i 10 år, från sexårs till nian. Och för ett litet tag sen fick jag reda på att han har dött.. blev lite små ledsen när jag fick höra det. Kommer ihåg att han gav mig ett munspel när jag gick i 3:an. Han var så snäll och underbar, saknar honom. Han får sitta och spela för alla änglar där upp nu, med sin gamla trägitarr. Rest in peace, Björn (Björne).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0