Jag har fått en till brorson!

Godmorgon darlings! Jag vaknade av att min storebror ringde mig nyss. Och han berättade att jag blivit faster igen! Gud vad glad jag är för broderns och mikaela! Jag frågade vad den lille skulle heta och dom visste det inte än och dom ville ha förslag. Så då föreslog jag namnet Charlie. Jag tycker det är så gulligt! Och direkt när jag hade skickat det sms:et med det namnet så ringde han upp mig och sa "man hörrö, namnet Charlie är ju SKIT bra, det har jag inte tänkt på, Charlie Zabel! Det passar ju!".
Då blev jag glad för att jag fick upp det gulliga namnet i huvudet. Jag har två brorsöner till som heter Liam 7/8 år, Linuz 3 år och nu "Charlie" (kallar vi honom för) knappt en dag gammal! Han har brunt hår och ska vara väldigt stor. Åh jag längtar efter att få träffa den lilla sötingen, ska åka upp till brodern någon gång under de kommande dagarna med pappa. Då kommer jag äntligen få se honom! Tänk att min bror redan är pappa åt 3 barn när han bara är 25, de är ioförsej bra! Aja nu pallar ja inte skriva mer, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0