Hemma

Tja sötnosar! Jag sitter just nu i soffan och skriver lite. Kollar även lite på Gulingserien (Simpsons) men inte så mycket annat än det. Ska ta och ändra min design snart så det blir lite färg på det hela, eller vad tycker ni? Min dag idag, skolan, lite små deppig, mötte upp tommy på liljeholmstorget- han satt där med en kompis och fikade så jag gick till gallerian där och shoppade ett par tights som ser ut som jeans och en långärmad spets body, skit fint tillsammans. Så ska jag klä mig imorgon! Sedan gick jag tillbaka till fiket där tommy var och vi tog en chailatte. Efter det så åkte vi till Hjälmaren i Årsta och åt lite härlig mat. Jag åt fläsknoisette med potatisgratäng, mums, skit gott. Med lite lingondricka! Jag visar bild på det jag köpte idag senare.

På fredag ska jag på fest i Sollentuna med några tjejer, skit kul. Har inte så mycket mer att säga för tillfället, ha det bra puss!

Såhär är jag när jag är på partyhumör, jag menar vad är bättre än att dansa?:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0