Hallstavik helgen!

Lite bilder kommer senare. Har inte bloggat något i helgen för att jag har varit 2 timmar från Stockholm i hallstavik hos min bror. Jag åkte upp dit med Amanda i fredags så kom vi hem idag. Vi har haft det otroligt skönt och mysigt. Det har varit väldigt lugnt och mycket skratt, fick hålla i min otroligt fina brorson Charlie också. Han är så liten, han har mörkt brunt hår med jätteblåa ögon. Lilla Challe då! Sen är ju deras hund Enya bara för underbar. Hon är en blandning mellan Doberman och Boxer och nej hon har inte ihoptryckt näsa. Hon är grymt vacker och busig. Åker förmodligen snart upp dit igen senare, men under Sportlovet så bär det av till Skåne till Amandas farföräldrar. Ska bli sjukt najs! Som sagt, några ynka bilder kommer senare eftersom min kamera dog igår. Men några kommer snart. Duschade igår och känner mig redan vidrig, jag vet ej varför. Kanske efter den långa bussresan, men nu ska jag hoppa in i duschen igen. Och imorgon blir det återigen skola, usch! Aja ta dagen som den kommer.Och ni får nu även lyssna på helgens låt! Skriver senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0