Gott nytt år babes!

Välkomna det otroliga året 2010! Jag hade en så otroligt bra nyår kan jag ju bara säga, en nyår som jag aldrig upplevt förut. Firad med massa underbara vänner och speciellt med min bästa vän Amanda! Massa raketer avfyrades och det var ju ännu härligare! Skumpa sprutades + min stora Pommac haha! Nedräkningen var och skön, skrek så mycket igår så att min hals hatar mig idag. Har hostat och är hes som bara den, haha men whatever. Det hände dock en liten grej igår som gjorde mig en aning besviken, irriterad och förbannad. Men det var tur att det hände efter 12-slaget så jag inte var suris innan det!

Men idag så tänker jag "fyfan vad det inte var värt att vara sur igår/natt? jag säger bara FUCK det och jag pallar inte bry mig ett piss". Exakt så tänker jag och det är absolut rätt tankar, grymma tankar! Alltså om man säger något och gör sedan tvärtemot det man säger (tänker dock inte ta upp var det var) är inte det fel? Det är inte direkt värsta grejen men det är inte heller rätt att göra så. Men därför bryr jag mig inte, för jag tycker att det är väldigt fjantigt och immature.

"Do I look like a dog? NO! "
"If you just think that i'm one of your playgirls, then you've so fucking wrong and that's all i say"

'cause i'm a phenomenal women!

Pretty women wonder where my secret lies
I'm not cute or built to suit a fashion model's size
But when I start to tell them
They think I'm telling lies.
I say,
It's in the reach of my arms
The span of my hips,
The stride of my step,
The curl of my lips.
I'm a woman
Phenomenally.
Phenomenal woman,
That's me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0