Godnatt!

Har haft en riktigt skön slapp dag idag. Ska ta och lägga mig nu, så jag får sova länge! Åh, imorgon har jag språk skiiit tråkigt, jag pallar inte. Även fast det är roligt med spanska så är jag bara så jävla skoltrött just nu. Jag faktiskt fått en skitfin ne-yo/charlie chapplin hatt av en kompis. Älskar den, den skulle vara skitsnygg nu till sommaren med någon fin väst och ett par ljusa jeans eller shorts, skinnjackan och någon shysst sjal + red lips. Så har vi en fullbordad snygg outfit, vill fanimej bara ha massa sommar just nu. Jag tvingar hit värmen alltså, vi kan be en bön för att få hit den snabbare kanske? "Gud, giv oss sol och värme så vi slipper frysa ihjäl, vi kommer ta vara på sommaren och göra det bästa av den, kan värmen inte komma lite snabbare? Amen". Så! Men iallafall, hatt är fan det nya för mig och röda läppar. Mirandas thing ya knoow! Ja, vad har ni gjort idag då? Ja, ni som inte går i John Bauergymnasiet har nog haft skola som precis alla andra men jag hade faktiskt studiedag idag och det är hur jävla skönt som helst! Det känns som en söndag, men ändå har vi två dagar kvar i skolan sen är det helg igen, otroligt skönt fan. Aja, nu ska jag ta och lägga mig så jag får njuta av min skönhetsömn. Godnatt alla readers, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0