Godnatt och veckans hotness!

Jag säger redan godnatt till er nu för att jag ska kolla på "The Others" med min moder. Så jag kommer antagligen lägga mig efter filmen, älskar skräckfilmer haha. Kommer pissa på mig. O juste jag måste berätta om när jag somnade i solariet idag. Jag somnade och sen vaknar jag upp av en skräckdröm, asså jag flyger upp och krockar huvudet i "solarium" taket/locket. Sedan somnar jag om och gör samma misstag. På bara en halvtimme? Skit skönt var det men inte när skräckdrömmarna kom. Hoppas jag inte får det inatt när jag sover igen. Aja, ska bara presentera för er vem veckans hotness är. Det är då min älskling T.I, det är ju då han och Vin Diesel. Där har vi mina babes, men sen har jag en till men det är dock hemligt. Aja, här har ni honom. Godnatt och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0