Godmorgon på er!

Jag ligger nu i soffan och kollar på film med mig själv (booooring). Vaknade för kanske en halvtimme sen ganska exakt. Det är folk som sms mig som dårar, även nu på morgonen! Så jag orkar helt enkelt inte svara haha, har ni aldrig fått så att man skiter i att svara bara för att det är för många som skriver. Usch sånt pallar vi inte. Jag känner mig inte så jättefräsch just nu med min halvt täppta näsa och hostande. Det jag försöker säga är att Miranda är lite små sjuk.. inte kul alls. Jag som nästan aldrig blir sjuk och så blir jag det nu men jag kan faktiskt förstå hur min kropp mår för så mycket som jag varit ute och skrikit utan jacka och sånt.
Jag har fett mycket raketer kvar ju? Kanske ska smälla dom idag med gullungen, who knowes? Vid halv 3 ska jag åka och möta min ängel, vet inte än vad vi ska hitta på men något poppar väl upp. Sen ikväll så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt eftersom jag är lite små förkyld. Så honeys, va ska ni göra idag?

Kollade även på sista Harry Potter filmen igår (6:an) den är fan skit bra, men tror ni också att det var någon mening med att Dumbeldor dog? Det tror jag, men .. to be continued. Nästan alla jag känner diggar Harry Potter, why? Filmerna är långa och bra, tröttnar faktiskt aldig på dom. Kanske om jag skulle se dom dag ut och dag in men det gör jag ju inte.

Aja nog snackat om HP, nu ska jag ta och göra mig lite frukost. Känns inte som om jag åt en riktig middag igår så det får bli en mäktig frukost haha. Jag äter aaaalltid fett mycket frukost men sen kan jag glömma lunchen och middagen :| men inte med flit såklart! Men nu ska jag sluta skriva värsta historian om bara min morgon och en jävla film. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0