Godmorgon!

Tja! Sitter här och väntar på att min lärare ska komma in hit och börja lektionen. Vi har precis haft gymnastik och jag är fan helt slutkörd. Det är nog första gången jag har ansträng mig så sjukt mycket på en lektion. Vi körde först någon jävla svans kull (?) och sen brännboll. Vi var jätte få på gympan så vi fick springa som jävla idioter. Aja, annars då vad händer? Min lärare kommer aldrig, så jag sitter här bara inne på bloggen och facebook. Nu har dom låst upp facebook och msn igen, dom stängde av det förut för att eleverna blev för ofokuserade på lektionerna. Började faktiskt bli trött på att sitta och spela hela tiden när jag inte hade något att göra. Men nu är det fb och msn som gäller haha. Men nu pallar jag inte skriva mer, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0