Fåglarna/How will I know

Yeah godmorgon folket! Jag vaknade ungefär halv 1 idag och jag hoppade i princip direkt in till duschen för att känna mig fräsch. Är ju faktiskt väldigt förkyld men det är bättre än igår iallafall. Men när jag stog i duschen så blev jag riktigt glad för jag hörde fåglarna kvittra jättemycket och det var ett sjukt bra tag sen jag hörde det. Utom när jag var i indien dårå men det är en annan sak, så då känner jag verkligen att våren är påväg. Visst det är mycket snö kvar men jag fick väldigt mycket vår känslor.
Ska åka och träffa Amanda snart, ska bara föna håret och klä på mig!

Sitter i soffan och kollar på Oprah, haha vet inte varför jag diggar det programet men det är bra. Hon snackar med Whitney Houston just nu om hennes liv. Som kanske många av er vet så har inte Whitney Houston släppt ett album sen 2002 men hon släppte ett nu i år. Eller aa 2009, som heter I Look To You.
Iallafall hon sitter nu och berättar om sina tragiska sju år som handlar om behandlingshem, drogberoende, jobbigt giftermål med Bobby Brown (i slutändan). Jag tycker att hon är riktigt stark som gått från det och nu vara så duktig. Helt ärligt så tycker jag att hon har den bästa rösten av alla kvinnor, HON har rösten som ingen annan har och hon är så otroligt duktig på scenen. Nästan alla hennes låtar är sjukt bra! En av mina favoriter med henne är "How Will I Know" som är skitgammal men den är grym. Plus att hon är jättevacker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0