Facelook

Jag fick en fråga för några dagar sen om hur jag sminkar mig för att se så fräsch ut. Ja så jag tänker svara på det nu så att ni alla vet. Jag använder H&M's populära solpuder, lösögonfransar (ibland), och Biotherm Lait Corporel.

Först: Biotherm Lait Corporel (som återfuktar huden, låter det torka in)
Sedan när krämen har åkt in i huden så sätter jag på mig lösögonfransar
eller ett tunt, tunt lager med Loreál Telescopic (maskara, den silvriga).
Efter jag tagit maskaran eller lösögonfransarna så tar jag ytterst lite puder,
avskyr att se för sminkad ut, jag vill bara ha så att huden ser jämn ut.
Sedan är allt klart! Jag använder krämen för att inte huden ska bli torr när
man pudrar sig sen. Det är mitt tips för att se fräsch ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0