Svar på era fjutt frågor..

    




hemlig
beundrare, jag är anonym
om Who is she?:
du är vacker!
är ny läsare här så jag undrar fan:
har du en bästavän?
vill du gå på dejt?
är du intresserad av killar eller tjejer?
är du oskuld, om du är det.. när tappade du den?
har du lätt att bli kär?
SLUT SLUT!

Frida! om Who is she?:
vart brukar du köpa dina kläder?!!! dom är najs

undrare
om Who is she?:
har du kille?

sanna
om Who is she?:
var köpte du din blåa tröja som du har på en bild lite innan nyår? du ler på bilden, tacksam om du svarar!

anonym
om Who is she?:
du är katt!

Mitch om Who is she?:
diggar din blogg! du är otroligt skön, du ger nice tips asso plus att du verkar vara en ärlig brutta!
NU undrar jag? Vem är Amanda? Kan inte du lägga in en bild på henne, är hon ledig?! :D:D




svar: haha man tackar! ja, jag har en bästavän och hon heter Amanda. Haha oj oj här gick det rakt på sak, jag vet inte vem du är så jag svarar nej, kanske någon annan gång i livet! Jag är intresserad av killar och inte tjejer, jag är 100% heterosexuell.. skum fråga men visst. Haha undra varför den frågan är så jävla intressant egentligen? Nej jag är inte oskuld och jag förlorade den för **** år sedan, haha det ska ni inte få veta! Jag har riktigt svårt att bli kär men jag har lätt att bli intresserad av någon.

svar: det är väldigt olika, bl a.. H&M, bikbok, Gina Tricot, Carlings, Vero Moda m.m

svar: den frågan återstår att se..

svar: ehm,.. om jag tänker på samma tröja som du så är den från Bik Bok, tror att den finns fortfarande. Den finns även i svart och den är fan skit snygg!

svar: haha, tack antar jag(?)

svar: Men jasså, haha jag tackar och bockar för det. Kul att du gillar den! Jodu, Amanda Ekelund är min bästavän som jag är med i stortsett hela tiden. Och ja, hon är singel! Sure, det ska jag göra!



                       THIS FUCKING BRUNETTE IS THE BEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0