C godis + jobb + prov imorgon!



Sho mupps! Va händer? Jag ska börja plugga alldeles snart, jag har fanimej prov imorgon. I kallkök, varmkök och servering.. inte kul alltså, piss tråkigt. Jag och Amanda har variti stan idag, eller aa Gamla stan och vi gick på jobbintervju. Det gick väldigt bra och vi kommer börja jobba någongång i mars. Sen är det inte bara den nyheten, det är även så att jag har fått ett TILL jobb. På en restaurang i Globen mittemot den nya Ben & Jerry's glassbar. Äntligen har jag fått mitt efterlängtade jobb. Jag ska göra så äckligt bra ifrån mig alltså, äntligen så kan jag tjäna lite pengar!
Efter vi hade varit på jobbintervjun så gick vi till Colorez och sedan till någon annan riktigt skum affär, dom hade dock väldigt tuffa grejer. Haha jag och amanda blev bestmates med han som ägde affären där, bara för vi var så sociala och så.

Nej! Nu ska det fan pluggas, skrivas och ätas. Ni får har det bäst, Miranda taggar mot pluggboken nu. Cya later suckers, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0