Brazilian



Ja, vad kan man säga? Haha, jag hatar svenska killar. Eller nej, inte hatar men dom är så smaklösa? Men det är bara min åsikt, jag är inte den som fastnar för de direkt. För mig är det lite color som gäller, lite.. mycket det spelar ingen roll. Men vad är bättre än latinos? Mums säger jag bara.
Juste, det kanske blir en resa till Brasselandet (Brasilien) med tjejerna, skit kul! Min pappas bästavän har tre stycken villor där nere. Och vi får låna hans hus då, PRECIS vid stranden, är det inte najs? Att vara där i typ 4 veckor eller mer. Otroligt härligt alltså, jag har aldrig varit där nere. Men förmodligen så blir det en tripp ner dit med tjejerna eller med Amanda, hennes mor och jag och min mor. GUD vad jag vill ner dit! Och det ska jag fan också, nu när det går bra med jobb och allt. Två jobb på gång, snacka om att jag ska spara pengar. WOHO! BRASILIEN HERE WE COME!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0