Bloggpaus

Sorry för min bloggpaus jag har haft dom två senaste dagarna. Det berodde på att skolan har börjat igen och att jag blivit riktigt sjuk. Så jag har inte haft någon lust att skriva, så jag stannade hemma idag. Vaknade med att jag knappt kunde andas, skit jobbigt. Ligger just nu och kollar på Inglorius Basterds med mamma. Gud jag hatar att vara sjuk, det är det värsta jag vet. Hostade skit mycket idag/natt också så det kändes som om mina lunger skulle ploppa ut på en promenad. Aja, skiiit intressant tänker ni då haha, lr inte. Men annars då, vad händer för er ikväll? Jag kommer antagligen vara hemma idag och ta det lugnt, tror inte mamma kommer låta mig gå ut idag..
Spelar lite spel också haha, skiiit boring. Men nu ska jag gå och göra lite mer grönt te!
Ha det bäst, puss så länge!

Åh juste, btw: Jag valde namnet på min brorson, han heter Charlie Vincent Zabel! Stolt faster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0