Black nails

Hello wonderfull readers! Jag sitter här och väntar på att Paradise Hotel ska börja. Det blev ju som sagt ganska mycket shopping idag, vilket som kändes skönt. Det bästa man kan göra är att shoppa för att bli på bra humör, och jag börjar bli det igen nu. Har precis målat mina naglar som håller på att äntligen växa ut med mitt nya svarta nagellack. Tycker att det är så otroligt sexigt, kanske inte så många andra som tycker men jag personligen älskar det. Har funtat på att köpa ett svart nagellack skit länge och nu blev det äntligen av. ÄVen ett till tips för att bli glad igen när du är sur är att lyssna på Dr. Bombay haha för man blir verkligen glad av hans indi-engelska och den snabba musiken. Även barndomsminnen!
Älskar mina nya sammets leggings, jag har letat i år och dar' känns det som men det fanns överallt i typ strl 38,40,42 och det är på tok för stort. Så äntligen hittade jag ett par lite speciella sammets leggings för bara 129:- i storlek 34. Visst jag är inte så smal men i leggins så måste jag har liten storlek för att det ska sitta riktigt snyggt. Och jag är även jättenöjd med resten av kläderna. Min mamma köpte lite grejer också, hon köpte massor av hudvårdsprodukter för typ 1000:- haha, ahya men nu ska jag sluta skriva. Skriver efter Paradise Hotel (Börjar kl 22 på 6:an, måndagar och tisdagar). Ska ta och göra mig en kopp te också, ha det bra så länge puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0