Back!

Läget? Ligger och kollar på scrubs nu med min vattenflaska. Ska nog gå in till rummet och lägga mig snart. Mår lite bättre nu så det får bli skola för mig imorgon. Men de gör inte så mycket, det är trottsallt fredag. Jag är på bra humör nu faktiskt och det är tack vare my little angel.
Nu börjar "How I met your mother" också, den är skön den med. Men aja, ni får ha en god nattsömn! Vi hörs imorgon, kanske hinner skriva och hinner lägga ut en sunkig outfit bild också. Men bara kanske, ha inte för stora förhoppningar haha. Aja anyway, godnatt och puss!

sleeepingwithdoggie.jpg aawwww....sleep baby sleep.. sleep doggy sleep.. image by gemzsoprecious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0