Wake up!

Yes som rubriken lyder så är jag vaken. Och i'm still sick kan jag ju då också säga vilket som inte är så himla kul. Jag har upptäckt att det är så otroligt tråkigt att städa, men ändå när man väl börjar städa då ska man städa så att det blir perfekt, tyckere inte ni så? Jag ligger här som en sjukling i soffan och kollar på The Biggest Loser, får fanimej ångest när jag kollar på det. För jag känner mig nu som tha biggest loser. Åh jag kommer ha en sådan träningsvärk denna månad och i mars. För att mitt Sats-kort går ut den 14 mars så nu efter min sjukperiod blir det träning lite mer än 4 ggr i veckan och det har jag lovat mig själv. Och ni som undrar vart jag gymar så är det på Sats i Heron City eller på Sats i Globen men oftast Heron. Anyway, hur går det för er i skolan då?
Jag har inte så mycket mer att säga faktiskt men vill bara säga en grej till och det är att jag har en söt vän som har skaffat en blogg faktiskt ganska nydligen. Eller aa inte så nydligen men anyway han skriver om sin vardag och sånt och vem vill inte läsa en härlig blogg (som min, hihi) aja, tryck på bilden för att komma till hans blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0