Skrapan

Shue shue shuuuue! Kom nydligen hem och jag känner att jag mår skit bra. Mer plugg idag, fuck. Anyway, jag hade matteprov idag och det gick faktiskt ganska bra, det kändes bra iallafall.
Min mamma är här bredvid på sin yoga matta och bara pustar och pustar. Hon kommer bli nya buddah fan, hoppas hon är klart snart för jag vill inte höra den här skit jobbiga musiken som hon har till självaste yogan.

Anyway, igår så var jag och amanda ute och tog en fika på Skrapan i Skanstull. Vi gick runt och kollade lite, vi fastnade mest för alla skoaffärer. Hörni! jag kan ju bara säga såhär att i sommar så ska jag köpa massor av converse, ska bygga upp en garderob med dom. Converse är mina absoluta favorit skor! Det är nog många som har de som sina favvo skor, men vill bara påpeka att jag ska iallafall börja med att köpa ett par höga vita, höga röda och låga svarta. Sedan deras andra designer. Men här är lite små bilder från Skrapan och fikat.

Gott och smaskigt! första bilden:


.. och andra bilden:

(Scones med Chailatte för moi och Cheesecake med Chailatte för Amanda!)

Jag har den röda och Amanda den vita, vill haaaa va!


Snyggt va? Eller inte.. min gamla slita lila converse och den röda nya.
Mina lila är så jävla utgådda och förstora nu, måste ha 37 och inte 37,5!


Amanda & Miranda diggar Mac datorerna va, jaaaa..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0