Svar:

FRÅGOR:

Maaaanar om It's time, ni har 24 timmar på er!:
hej Miranda , va ärlig!
SKA DU TILL SKOLAN IMÅN!

Anonym om It's time, ni har 24 timmar på er!:
vrf e du fett söt ...?

denduegentligendrömmerom! om It's time, ni har 24 timmar på er!:
Skulle du kunna tänka dig på börja snacka mer som vän med mig?

Jessy om It's time, ni har 24 timmar på er!:
TUNG blogg men dåligt uppdatering..
undrar iallafall några saker :D
är du oskuld?
hur lång är du?
varför är ditt hår så långt och fint?
kan inte du berätta lite mer om amanda?
förlåt om ja e jobbi men vill ba veta :D

ALBY om It's time, ni har 24 timmar på er!:
vad tycker du om oss alby grabbarna då, jag vet att du älskar oss

Miichhoo om It's time, ni har 24 timmar på er!:
Vist är jag snygg ? :D
Vist vill du ha sex med mig ?

Michoo
om It's time, ni har 24 timmar på er!:
Vill du ha sex med mig ?


Svaren

Manar! Haha helt onödig, ja jag kommer till skolan imorgon!


Hah lätt fråga, om jag säger såhär "äpplet faller inte långt från trädet" (vilket som menas med att det får du fråga mina älskade föräldrar om)


Oh, jaha den jag verkligen drömmer om, det är ju du!
Vad menar du med "mer som vän", vet inte vem du är så det blir jobbigt att svara på
men en sak är säker och jag vill inte ha ett förhållande right now!

Oj, det var en del frågor! Tack för att du tycker det gullet, det glädjer mig!
1. haha jag undrar varför den frågan är så himla intressant hela tiden, men nej jag
är inte oskuld.
2. Eh..? Jag är väl runt 162 cm tror jag
3. Haha asså nu kommer sanningen, jag har lite längre hår än axlarna. Jag har extencions med keratinvax! Pain att berätta det, men så ligger det till! Önskar jag hade så fint hår irl!
4. Haha men gud! Självklart kan jag berätta mer om henne, kan köra ett inlägg om henne sen om ni vill.


Haha ni är sköna, jätte trevliga. Det var ju mitt "gamla" umgänges kvarter förut eller vad man ska säga. Men ni är jätte gulliga!


Hej Micho! Äum, nej skulle inte tro det :)
Och återigen nej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0