Sovtime

Yes people, nu är det sovtime för Miranda. För hon är så äckligt trött just nu, så jag ska ta och lägga mig i min sköna säng och falla in i min skönhetssömn. Har fan rensat fisk hela dagen och jag stack mig på ett sånt där jädrans fiskben också. Gud vad jag längtar efter att få byta nu, snart blir det bara Hotell för jag vill verkligen inte gå inom restaurangbranchen. Visst är det kul att laga mat men nu börjar det fan bli för mycket och jag har faktiskt skit kul på de flesta lektionerna men jag längtar efter att plugga Hotell nu bara. Ska ut på praktik nu innan påsk också.

Nå babys, vad tycker ni om designen? Min andra var lite mer "proffsigt" gjort men jag har den här för tillfället bara för att jag orkade inte ha min gamla. Fy vad trött jag var på den gamla även fast jag gillar den, men det är lugnt den finns kvar. Men jag härmande min lilla vän Amanda lite, men tyckte att det var lite små snyggt med lite classic style sådär. Right? Sedan kan ni nog inte gå miste om min otroligt snygga ipod nano där vid sidan om, deklart man måste ha lite musik. Jag tog bort den förra men då blev det skittråkigt att läsa bloggen tycker jag personligen så jag beslutade mig för att ha lite music ändå. Liksom, vad är bättre än musik och dans? Det är absolut det roligaste jag vet, att bara släppa loss och dansa av sig asset. Och tro mig, det är många tjejer OCH killar som tycker jag och det är jag tvärsäker på! Men anyway, nu ska jag inte skriva mer. Godnatt mina tötisar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0