Sleepytime

Såja, nu är det dags att sova. Jag har druckigt upp mitt te, duschat, städat mitt rum och kollat på Paradise Hotel finalen. Så, nu har jag gjort kvällens uppgifter. Skönt! Vad har ni gjort ikväll då?
Min daddy är här med mig nu och jag sitter här vid datorn som en mupp. Ska kanske ta en till kopp te innan jag lägger mig.
Min älskade vän har gjort en grupp på Facebook som heter "Gå med att pusha Miranda till att söka till Idol" och jag har ingen aning varför hon har skapat den gruppen. Gud, jag vet inte om jag vågar alltså.. vad har jag givit mig in på? Nu börjar det faktiskt bli riktigt läskigt och nervositeten börjar höjas. Fy vad jobbig känsla.
Anyway, nog om det. Nu ska jag lägga mig efter Scrubs och mitt te. Cya tomorrow, godnatt och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0