Sjukt sjuk..

Oh no! Miranda is sick and that's not good at all. Hatar att vara sjuk, snuvig som fan, torrhosta.. fy och helt och hållet sliten. När jag egentligen skulle gå upp idag så vaknade jag av en helt igentäppt näsa och kunde knappt snacka, så jag fick ringa till min mamma som var på jobbet. När hon svarade i luren och hörde mitt rasslande "hej.." så fattade hon direkt att jag var sjuk. Så hon sa bara ".. du är sjuk, jag kommer hem snart, hijdi pkä" så jag somnade om och vaknade ca kvart i 12 igen. Var tvungen att åka och köpa mjölk till min moder också eftersom hon var så trött efter att ha jobbat hela natten. Så nu ligger hon och sussar gott vilket jag också borde göra nu egentligen.
Sitter här vid teven med datorn, Ballerina Choko och grönt te, skit gott. Skönt att ta det lugnt lite faktiskt och bli frisk för det är det ända jag vill just nu. Jag är väldigt nöjd med min design för att den är såpass classic men det blir nog någon ny snart. Skriver mer senare, puss!

 


Kolla vem som ligger och håller mig sällskap
här vi min data, hon är så otroligt gullig, Tara:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0