Sick + Spirit

Holla at ya girl! Jag är sjukis idag, kände mig otroligt snurrig idag på morgonen och hostan gör ont i halsen. Så jag beslutade mig för att vara hemma idag och jag hoppas att jag är lite bättre imorgon. Men det tror jag att jag är också. Jag laddade ner en film igår som heter Spirit (hästen från vildmarken) och det är en så otroligt bra och härlig film. Det är en tecknad Disneyfilm. Den är så gullig och jag älskar musiken i den! Men jag ska ta och kolla på den nu och sen efter det så ska jag göra lite mat.
Min moder har åkt iväg för att träffa morfar och dom ska väl antagligen fika.
Jag har fått mitt efetrlängtade jobb nu! På lördag kl 12 på förmiddagen ska jag dit och visa vad jag går för. Hoppas jag inte tabbar mig alltså vill så gärna ha det här jobbet (ta i trä) så det ska bli mitt. Ni som vill veta vart jag är då på lördag och söndag (alltså mitt jobb) så är jag på restaurangen Globen Star i då Globen (ganska självklart). Men nu har jag inte så mycket mer att säga. Skriver efter filmen innan jag lagar mat. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0