Shoes, shoes n' more shoes

This is so Miranda style! Okey, let's start with:
1. Jag är nog den ända bland mina vänner som älskar att sätta på sig fula färger men som ändå gör en vacker! Tänk er så snyggt med dessa skor när man är riktigt brun, katt!
2. Randiga espadrillos, så otroligt sköna och riktigt snygga bruna ben!
3. Skulle aldrig banga att gå runt med dessa punkaktiga skor, egentligen är det som ett par svarta converse med nitar på, så det tycker inte jag är fel.
4. Där har vi vita espadrillos, lika fina som de randiga! Kan säga såhär, sånna skor blir det i sommar!
5. Ett par härliga sandaletter med svarta nitar på, så snyggt!
6. Lack, guld & nitar = so my style
7. Som jag sa innan, lack, guld och nitar fasst ännu finare. Det är faktiskt inte så många som gillar den här typen av skor men jag älskar dom!
8. Otroligt gulliga och annorlunda gladiatorskor!
9. Enkla svarta ballerina med en stor silverdetalj, skit snyggt.
10. Finns inget mer att säga än att jag älskar dessa skor!
11. Ni som känner mig vet att jag absolut älskar paljetter, behövs inte berättas mer.
12. Ett par urläckra platå ankleboots, vill ha, vill ha!
(Klicka för större bilder)

    
           
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0