Schh..

Det visste du inte om Miranda..


Jag är väldigt olika när det gäller musik. Och de flesta av er som känner mig vet att den musik som representerar mig är först och främst Dancehall och Reggeaton. Men jag kan tycka om massvis med annorlunda musik och det beror självklart på vilket mood jag är på. Alltså humör, och det är faktiskt min mamma som har fått mig lyssna på denna annorlunda musik. Jag tror dock inte att ni kommer gilla den slags musik men jag tror att någon av er gör det. Men i det moodet som jag är inne i just nu så passar denna musik faktiskt. Lugn och skön you know. Men ni ska få höra min hemliga musik nu..

Engima - Mea Culpa (Det tar lite tid att den går igång, men be patient)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0