Paus

Hello mah lovers! Jag beklagar så hemskt mycket för min helg-blogg-paus, jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatera. Men nu har jag det så det känns väl bra eller? Har haft en otroligt blandad helg, i fredags var det kul till en början men sen när jag, amanda och ami drog vidare till en annan fest i Vällingby så började natten suga chorre. En otroligt sug fest om jag säger så och jag hade hoppats på att dansa loss som bara den, det var absolut den ända jag vill göra, men fick jag det.. nej nej absolut inte. Miranda fick inte ta ett ända jädrans partysteg och det gjorde henne förbannad. Och jag har lovat mig själv att jag ska fanimej DANSA i helgen, dansa så armar och ben flyger av.. aaa exakt så. Aja, änyway jag sitter här nu och lyssnar på lite music. Ska byta dator snart till min, sitter vid min moders data för tillfället. En kompis till mig har gjort en otroligt härlig låt faktiskt, han heter Milko och den är fett skön. Vet inte om den finns på youtube än, men när den väl gör det så ska jag visa den för er, kul va?! Sitter och lyssnar på en as skön låt med Jason Derulo som heter Bossy. Några av er kanske har hört den men den är iallafall tung och för er som inte har hört den får chansen till det nu. Men nu ska jag logga ut härifrån, loggar in så fort som möjligt igen.. sakna mig inte för mycket! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0