Några enstaka bilder från Hallstavik

Här har jag några bilder på min storebror och hans hund Enya. Så otroligt gullig hund, hon har knaprat sig fast i mitt hjärta. Lilla jobbiga busiga men vackra Enya. Skulle tagit mer bilder och speciellt på lilla Charlie också men jag hade inte laddaren med mig till kameran så.. den dog -.-! Just my luck om man säger så. Men här är några iallafall och det får ni nöja er med!


"Inte den där jävla kameran igen.."

Tro mig, hon sov bredvid mig VARJE natt och tog världens plats!

Du är så gullig!

Jag och Amanda, lite halv slitna? Enya ville vara med på min ego bild.

Närbild sådär?

Min bror är så otroligt cool, eller inte va.

Min bror och Enya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0