Ma new sunglasses, start early!

Köpte två till brillor för några dagar sen och jag tänkte visa de nu för er. Ett par "rayband wayfareres" (om ni fattar) till min samling jag har. Snart ska det dyka ner ett par äkta rayband's tycker jag, jag har två "second copy" från Indien dårå. Sen de andra brillorna jag köpte är SÅ mig, jag har inte sätt en ända skalle med dom brillorna och sedan när jag fann dom så hängde dom där och bara skrek "Miranda köp oss, köp oss!" så vafan jag var ju tvungen right? Det är riktigt my style på de brillorna, det är inte många som tycker att de är snygga men jag bara bokstavligen ÄLSKAR de. ÅH! Dom är så fina!

ÄLSKLINGAR!



De paret med en kedja som går över där ögonbrynen är, är också favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0