Kvällsinlägg

Vintern, vintern, vintern. Den är jättevacker det håller jag med om men nu får det fan räcka. Vinter ska det vara under julafton och nyår och sen så räcker det. Jag älskar att åka skidor men jag orkar inte mer snö alltså. Jag vill bara ha mer sommar, snälla modernatur var lite hövligt och skicka hit den jädrans sommarn nu! Vill bara ha värme alltså.

Nu har vi ätit klart allihop. Mamma och morfar håller på att mäta i badrummet för att vi ska få en tvättmaskin snart så det blir fett skönt. På tv:n spelas nu vampire diares och den är ganska härlig tycker jag. Diggar ju sånadär vampyr serier. Nu har inte jag så mycket mer att säga, jag skriver efter serien och säger godnatt. Ska nog ta och kolla på Purple Rain också. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0