I'm tha bossy girl

Fuck, gårdagen var en fet fail alltså. Fixade iordning mig till ingen nytta. Så var hemma runt 12 tiden redan på ett ungefär. Aja, vet att det låter såhär hela tiden men nästa helg så har min kära vän sätt till så att det blir party party. Och please låt det bli lite party också.

Idag så åkte jag till Östermalm för att fixa håret men åkte direkt till Örby för vi fick fixa håret där istället. Är otroligt nöjd med hårfärgen, är jätteblond nu. Men mitt hår är på tok för långt och det ser skit fake ut.. Men det ska fixas i veckan för såhär kan jag inte gå runt. Får locka det så att det ser kortare ut, för det är så långt så att det går lite längre ner än svanken. Och det är skit jobbigt. Men det är iallafall skit fint hår men detta måste klippas till lite och fixas.

Imorgon så blir det kök igen, fuck. Tycker det är piss tråkigt. Orkar inte med det där jävlans fitt köket längre, jag vill bara börja i hotell nu! Usch, vill inte knäcka av mer fiskhuvden och kyckling ben. Klarar fan inte av det. Förlåt för att jag är så negativ idag men fan, vill verkligen inte ha kök. Det räcker nu fan. Men aa, jag har inte så mycket mer att skriva ikväll, min mamma kommer om en och en halv timme typ. Ni får ha det bäst, ska gå och vila lite. För jag åt värsta kött middagen idag med Tommy på Broncos's på Söder tror jag. Aja nog om det, ha det bäst och om jag inte orkar skriva mer ikväll så säger jag godnatt nu. Puss!

En otroligt blond, långhårig och osminkad Miranda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0