Hos Amandullah

Hej alla älsklingar! Sitter här i Amandas säng och vi har varit lite på stan och haft det lite chill. Köpte en kort stickad tjocktröja för 87:- (rea) från Monki. Sedan köpte jag en mysis dräkt, ni vet sådana som jag redan har, i blå och rosa. Men den här är från Gina Tricot och den kostade 49:- per del. Alltså att tröjan kostade 49:- och byxorna lika mycket. En helt svart och sen köpte jag ett par likadana vita sånna byxor. Alltså totalt 150:- och det är fanimej ingenting! Så ja, jag är jättenöjd.
Jag har hittat en låt som jag inte tror att många av er har hört, men det är en låt med Akon och Keri Hilson som heter Oh Africa. Den kom faktiskt nu år 2010 så den är hyffsat ny och den är en favorit hos mig, det är MIN nya låt nu! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0