Godnatt + en död dator

Honey bunnies! Imorgon efter serveringen så ska jag lägga upp lite kläder som jag själv ÄLSKAR. Då ska ni få se vad jag har för egen stil. Alla har ju någonslags inspirationskälla och imorgon snackar jag lite mer om det och imorgon får ni även svar på frågestunden. Det kommer även komma med lite bikini tips inför sommaren. Åh vad jag längtar! Aja, min dator kommer dö inom kort så jag skriver det här snabbt. Har inte så mycket mer att säga till er nu ändå, vi höres imorgon. Om jag hinner så blir det ett tidigt morgoninlägg, annars blir det efter serveringen. Amanda kommer imorgon på morgonen eftersom att inga av hennes bussar till skolan går så hennes papa skjutsar henne till mig istället så åker vi direkt bussen till skolan sen. Börjar en halvtimme senare imorgon, FETT skööönt. Aja, godnatt älsklingar.. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0