Duvan

Kära älsklingar! Jag sitter här nu och jag har precis kommit hem eller aa precis och precis för snart en timme sen haha. Anyway, mamma stressar med massa papper framför mig och stör sig på att katterna är ivägen överallt (vilket dom är) och jag sitter här vid datan och bara chilläxar lite. Förlåt så hemskt för mitt lilla lilla avbrott men det var för att jag har jobbat som bara den och jag är så äckligt slutkörd. Men nu är det bättre, ska jobba nu på lördag igen bara och sen nästa vecka på torsdag, fredag, lördag och eventuellt söndag också. Men det får vi se hur det blir. 

Men aja, ska kanske sluta vara så egosentrisk och fråga er hur eran alla hjärtansdag var då? Jag gjorde egentligen ingenting, var med amanda och pluggade på skolprojektet ("skit" jobbigt) så det var inte så värst ruligt. Men jag hoppas att ni hade en lite roligare alla hjärtansdag än vad jag och amanda hade iallafall. Alla kanske inte har en söt liten valentine heller så då blir det ju lite jobbigare.

Men på fredagen så drog jag på en liten chillfest med Amanda, Olivia och Carro här i Årsta hos Sean. Vi hade det faktiskt väldigt kul och jag dansade som bara den, ni läsare vet ju hur mycket jag har längtat efter att få dansa? För varje helg har ju faktiskt failat sig och äntligen blev fredagen bra iallafall (bilder kommer antingen imorgon eller senare). På lördagen så jobbade jag som sagt väldigt tidigt till kl 17 och när jag kom hem så var jag helt bokstavligen SLUTKÖRD efter träningsvärk från gymnastiken, dansen och sedan från jobbet efter att spring eftersom det var ett event i Globen och då var det mycket folk. Fy i helvete vad jobbigt. Så när jag kom hem på lördagen så ramlade jag typ ihop i soffan och somnade tills kl blev 22 och jag var vaken i max en halvtimme och sen somnade jag om igen tills morgonen därpå. Snacka om att få sova ut.

PS. Måste bara berätta om vad jag och amanda såg när vi var hemma hos Sean? Jo, vi såg en duva bredvid hans ballkong som hängde upp och ner. Och då tänker ni säkert "aha men den kanske bara sov" men det är det som är det sjuka. Den sov inte! Den hade somnat in och sen glidit ner och frusit ihjäl. Duvan hängde alltså upp och ner helt fryst. Tyckte att det var lite äckligt om man säger så. FY! Lyckades faktiskt få en halv bra bild på den, ska lägga in den så får ni se en sjuk syn alltså. Ska försöka lägga in så många bilder som möjligt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0