Disney

Det visste du inte om Miranda..

..Jag absolut älskar Disney filmer, det finns nog ingenting bättre. Älskade dom när jag var liten och jag älskar dom fortfarande, dom är så otroligt fina och det är härliga sånger med. Det bästa är att alla vet om de filmerna, disney disney disney. Mina personliga favoriter är Lejonkungen 1 och Lejonkungen 2. Och det är ingen idé att dölja att man gillar Disney filmer för det gör fanimej nästan alla. Kan dom helt utantill, varför tror ni jag satt och kollade på Spirit? Hur bra är inte den. Blev lite tårögd i vissa tillfällen, fan, dom är så äckligt härliga att se.
Jag har beslutat mig för att ha en Disney-kväll och se på så många Disney filmer man orkar!

(Nu ska jag ta och göra mig lite krubb (timon & pumba) för att sedan titta på The Chronicles of Riddick med Vin Diesel min baby. Så ni får ha det så bra så länge. Skriver efter maten, vad ska det bli då? Ravioli? Gulashsoppa? Tortellini? Eller curry ris? Hmm.. får ta en funderare på det!) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0