Dagens köp



Rundborstar, fyrpack köpta från frisören Gabri.
Dom här borstarna är skit bra till frisyrer och snygga luftiga stylingar,
och som ni ser på andra bilden så kan man vända på den lilla svarta knappen
så att det blir som en spik/tagg som man använder till benan, luggen och när man färgar och speciellt när man delar upp hörnet. Alla de här borstarna i olika storlekar för endast 150:- och det är ju ingenting.
Ett tips till er som vill ha ett luftigt och fint hår!

Som jag sa till er så skulle jag klippa håret kortare eftersom jag såg ut som Rapunzel. Så nu är det lite längre ner under brösten. Nu är jag nöjd! PUSS

(nu är det också lockigt, så det är lite längre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0